Monday 30 October 2017

Forex Broker Arbitrage Broker Dyskusja


Oświadczenie o odpowiedzialności i ryzyko Ostrzeżenie Proszę przeczytać. Ostrzeżenie o ryzyku Handel walutą na depozyt zabezpiecza wysokie ryzyko i może nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów Wysoki stopień dźwigni może działać zarówno przed Tobą, jak i dla Ciebie Przed podjęciem decyzji o inwestowaniu w walutę obcą należy uważnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko Możliwość utrzymania utraty niektórych lub wszystkich początkowych inwestycji, a zatem nie należy inwestować pieniędzy, których nie stać na stracenie Należy pamiętać o wszystkie ryzyka związane z obrotem dewizowym oraz zasięgnąć porady niezależnego doradcy finansowego, jeśli masz jakieś wątpliwości. Zastrzeżenie Wszystkie informacje zamieszczone na tej stronie internetowej są naszą opinią i opinią naszych użytkowników, a mogą nie odzwierciedlać prawdziwości Proszę używać swojego własnym dobrym osądem i zasięgnąć porady wykwalifikowanego konsultanta przed wiarą i akceptacją wszelkich informacji zamieszczonych na tej stronie internetowej Zastrzegamy sobie również prawo usuwanie, edytowanie, przenoszenie lub zamykanie dowolnego posta z jakiegokolwiek powodu. Reklama Reklama Reklama jest wyświetlana w całej witrynie Niektóre strony w witrynie mogą zawierać linki partnerskie do produktów Te reklamy i linki nie odzwierciedlają opinii, poparcia lub współzależności ta strona internetowa lub strony powiązane Przeglądy FPA nigdy nie są pod wpływem reklamy Niektóre reklamy mogą zawierać informacje o potencjalnie nieuczciwych i niezgodnych z prawdą roszczeń i informacje, które mogą nie ujawnić ryzyka i innych istotnych kwestii związanych z handlem spekulacyjnym. Ostrzeganie użytkowników Jeśli spamujesz urządzenia FPA fora lub recenzje, zastrzegamy sobie prawo do edytowania Twojego posta w jakikolwiek sposób, aby się z Tobą bawić. Poprzez spamowanie nas zgadzasz się na wszelkie wprowadzone przez nas zmiany i nie podejmujemy żadnych działań prawnych lub innych przeciwko FPA lub jego współpracownikom za wszystko, co do spamu lub ze swoim spamem. ma powiązania z reklamą i stowarzyszeniem z niektórymi firmami wymienionymi w tej witrynie i może być zrekompensowana, jeśli czytelnicy będą śledzić linki i zarejestruj się Jesteśmy zobowiązani do sprawiedliwego traktowania opinii i postów bez względu na takie stosunki. Wszystkie prawa zastrzeżone. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA i logo FPA Shield są znakami towarowymi korporacji Forex Army Army Wszystkie prawa zastrzeżone przez prawo Stanów Zjednoczonych i prawa międzynarodowego. Army of Peace of Forex opiera się na reklamach banerowych, aby utrzymać to za darmo dla wszystkich Możesz też pomóc - proszę o wyłączenie AdBlocker podczas przeglądania nasza strona Dziękuję Ci z naszej społeczności handlowej. Mark Reid Review Odwiedź witrynę. Jestem pisząc tę ​​skargę, aby poinformować innych o oszustwie o nazwie Broker Arbitrage Kupiłem produkt z powrotem w czerwcu 2017 r. To był produkt przeznaczony do handlu Forex na podstawie dwóch brokerów brokera Ponieważ ceny mogą być różne na całym różnych świat w tym samym czasie transakcje będą dokonywane w oparciu o różnicę między dwoma cenowymi kanałami, prowadziłem system na koncie demo, głównie dlatego, że zostałem oszukany przez roszczenia Robot zanim go uruchomiłem przez dwa miesiące, zanim go założyłem na koncie na żywo To dobrze na koncie demo i dlatego założyłem to prawdziwe konto To dobrze przez miesiąc, a potem zaczęło się złe transakcje Wytarł cały miesiąc zysków za 4 dni Wtedy nagle zacząłem uzyskiwać problemy związane z uwierzytelnianiem robot nie mógł uwierzytelnić, więc nie byłem w stanie uruchomić systemu, z którym nawiązuję kontakt z Markiem Reidem, ale on powoli reagował na problem. Poprosił mnie o wszystkie pytania, które nie były pomocne. Po trzech tygodniach problemów w końcu wszedł do mój VPS i powiedział, że mój system został uszkodzony przez jakiś robak lub wirus Więc musiałem mieć cały mój VPS przebudowany i zacząć instalować wszystko znowu zapytałem Mark Reid dlaczego tak długo tak Mark wziął trzy tygodnie w zasadzie dać mi odpowiedź, którą mógłby mi dać za dwa dni Z powodu słabej obsługi klienta zmarnowałem trzy tygodnie po tym, jak mogłem zaoszczędzić mi za dużo pieniędzy, nie mając systemu. To tylko jedna strona historia Z drugiej strony, że w czasie, gdy miałem system działa na demo konto byłem zdziwiony, jak dobrze to było handlu Więc postanowiłem promować produkt i sprzedawać online i zlecić prowizję za sprzedaż W rezultacie I nawiązał kontakt z ludźmi z całego świata, którzy byli zainteresowani, ale Mark Reid założył sprzedaż w taki sposób, że każdy, kto korzystał z kart ATM Visa do zakupu swojego systemu, nie był w stanie przetworzyć zakupu z USA. wizy karty płatnicze kupić to oznaczało tha t oni musieli przetworzyć zakup za pośrednictwem innego banku rozliczeniowego i nie dostałem kredytu na sprzedaż Więc chociaż moje promocje w internecie przyniosły klientom nie dostałem kredytu na sprzedaż To było bardzo frustrujące Ale w wyniku moich promocji I miał kontakt z Skype z ludźmi z całego świata, którzy kupili brokera Arbitrage I skończyło się na Skype przez kilka godzin w kilka dni po prostu pomagając ludziom, ponieważ tracą pieniądze z systemu Oni ​​opisywali problemy dla mnie, ale w tym czasie nie byłem doświadczając tych problemów Ale potem nagle te same problemy zaczęły mnie uderzać. Broker Arbitrage nie wykonuje sposobu, w jaki robi to Wykonanie będzie dobrze na koncie Demo, ale po umieszczeniu go na koncie na żywo, sprawy zaczynają się pojawiać Mark Reid niedawno próbowałem się z moim przyjacielem, aby zatrzymać jego prośbę o zwrot pieniędzy na produkt, wysyłając mu oświadczenie, które twierdziło, że zwrócił 5000 00 do 262 000 00 w 98 dni Ty te roszczenia można uznać za h to jest strona internetowa, ale te twierdzenia nie są prawda Kiedy zmierzyć się z Markiem Reidem z tą różnicą i zapytać go, dlaczego tak wielu ludzi nie uzyskuje tych wyników jest cisza Nigdy nie odpowiada na pytanie wielokrotnie skonfrontowałem z nim i po prostu idzie z dala i nigdy nie otrzymałem zwróconych e-maili skończyło się utratę mojej pierwotnej ceny zakupu, która wynosiła 500 00, ponieważ 90 dniowy okres zwrotu już wygasł I nie miałbym tak wiele problemów, z wyjątkiem Mark Reid ma tak źle obsługi klienta Mark Reid zna jego system jest oszustwem Ale nadal sprzedaje to w Internecie Teraz nazywam Sprzedającym Arbitraż Sprzedający sprzedaje Ci rury marzenia i ma nadzieję, że okres zwrotu kończy się tak, że może zachować swoje pieniądze Zadziwiające jest to, że ludzie jak Mark Reid mogą być w biznesie i powodować tak wiele osób straciło czas i pieniądze Powiedziano mi, że FBI i lokalne organy ścigania nie będą nawet patrzeć na sprawę, chyba że roszczenie to przekracza sto tysięcy dolarów I tak ludzie jak Mark Reid mogą po prostu ukraść mały każdego dnia i nie muszą się martwić, że ktoś zadzwoni do nich Nie spodziewam się, że odzyskam pieniądze Chcę tylko pozwolić, aby inni wiedzieli, co się dzieje z Markiem Reidem i Brokerem Arbitrage Trzymaj się z daleka. Prague, Czech Republic. Hi, kupiłem to miesięcznie Jestem teraz po 28 dniach Najpierw używałem FXOpen, ale wyniki były stratami Pamiętaj, że każdy broker ma różne kanały, więc jeden broker może być opłacalny z tym EA i inne nie Dobrze, a potem powiedziałem OK Mark zaleca niektórzy brokerów będę używali jednego z nich, a jeśli się nie powiedzie, będę chciał refuld otworzyłem konto z Pepperstone - btw, cholernie złe opłaty za wycofanie depozytów, ale gdy ta EA zarobi 50 000 nie obchodzi mnie tak wiele. Tak więc wyniki - po tych prawie miesiąc - 160 zarobionych na 1 000 kont Tak więc 16 plus po miesiącu Około 15 transakcji. Wysoka prośba o zwrot Zlecę zapłacie, została zapłacona przez XCSystem, a nie clickbetter Napisał (a) e-mailem i załączył dowód wpłaty, wciąż nie ma odpowiedzi od Marka Reida z wyjątkiem mojego żalu ss. Purchased it 2 tygodnie temu Miałem problem z pierwszym do zainstalowania właściciela nie bardzo pomocny, tylko odpowiedzieć na jedno zdanie i trzeba poczekać dziennie na odpowiedź. Na koniec skutecznie uruchom EA, jednakże, w dniu 1-go dnia, utrata acc prawie 92, Dzisiaj drugi bieg, jeśli wciąż tracę pieniądze, poproszę o zwrot 100 pełnego zwrotu. Właściciel EA był bardzo uprzejmy i uprzejmy z zapytaniami Zapewnił mnie, że jego bardzo łatwa instalacja saxobank sxoglobal trade station 2 Cieszę się, że ten przegląd Kiedy poprosiłem właściciela o uruchomienie PAMM, aby ułatwić instalację i oszukiwanie handlowców na stacjach, aby uruchomić stację benzynową bw saxo 2 i większość mt4, powiedział, że może tego nie robić. bardzo dziwne i podejrzane Nalegały, że jest to arbitraż BROKER i że jego nie podobne do arbitrażu forex Jeszcze to wymaga jeszcze 2 brokera mt4, dlaczego dokładnie nie jest podobny. Masz produkt, który rzeczywiście sprawia, że ​​tony, 1000 niezależnie zysku, to fantastyczne , jego prawie niewiarygodne Dlaczego nie możesz rozpocząć PA MM, tak aby handlowcy po prostu przyłączyć się i uzyskać brokera do dystrybucji zysków zarządzania weryfikacji akcyzy, depozytu, procesów wycofywania Z pewnością jego łatwiej niż zarządzanie obsługą użytkownika i proces zwrotu, zwłaszcza jeśli produkt działa w rzeczywistym acct, ale użytkownicy wprowadzili błąd instalacji. Jest to nie podobny do arbitrażu forex w ten sposób 1 60 dniowa gwarancja zwrotu 2 1 rok gwarancji zysku z powrotem do 100 maksimum, jeśli po 60 dniach u uruchomiłeś EA i nie zarabiaj, to płacą u 100. przynajmniej gwarancja jest tam, ale nadal zachowuje nieco podejrzany zapach. FYI, nie zrobiłem kupić EA, straciłam 10k do bastxxx forex arbitrage EA i jego akctamencie PAMM Myślę, że będę ponownie rozważyć moją decyzję, ponieważ hv przeczytać these. Hello I used the EA na tydzień na demo konto na brokera, gdzie mam również konto na żywo Łatwa instalacja i bardzo dobry zespół wsparcia Jedynym problemem może być mój broker nie spełniał wymagań EA, jak stwierdzono w instrukcji, że niektórzy brokerów działają lepiej niż inni Wynik był mały narysować po 40 transakcji i poprosiłem o zwrot pieniędzy, ponieważ nie chcę otworzyć innego konta na żywo z innym brokerem Zespół ds. awansu zgodził się szybko na zwrot, który otrzymałem w bardzo krótkim czasie, a także chciał mi pomóc znaleźć najlepszy broker dla tej EA Są bardzo uczciwi i to jest pewna rzecz dla mnie Chciałbym spróbować tego na innym brokerze, jak na żywo test pokazują jest impresive Dziękuję za suport i szybkie refund. I normalnie zrobić dłużej kupić EA s ale ponieważ ten wyglądał inaczej i miał gwarancję zwrotu pieniędzy Dałem mu to na pierwszy rzut oka był problem z instalacją Mogę zainstalować EA OK na moim pulpicie bu to nie powiodło się na moim VPS Support zareagował szybko i zaproponował ręczną instalację, nie miałem większego problemu tutaj, po prostu chciałbym wyjaśnić co to jest problem Po zainstalowaniu zauważyłem parametry dla czasu rozpoczęcia i zakończenia wre ustawić na wartości domyślne, co oznaczało, że EA obrotu przez 20 sekund dziennie I queried wsparcia i ponownie odpowiedział szybko mówiąc nie martw się te parametry nie są już używane Ponieważ potrzeba zabrania całego kodu przez 3 sekundy, aby koder usunął te parametry lub komentował je, nie byłem pod wrażeniem odpowiedzi Pamiętaj, że to 500 EA I odkryłem, że dodatkowe platforma, która musi być uruchomiona z SaxoBank zamarzania z wymaganą aktualizacją wiadomości Gdy to nastąpi EA nie może handlować Jedną z okazji musiałem zrestartować platformę SaxoBank wieczorem, a gdy obudziłem się następnego dnia, to zamarzło ponownie To chyba chrupanie dlaczego Broker Arbitrage należy unikać, jeśli polega na oprogramowaniu osób trzecich, które blokuje się za każdym razem, gdy wymaga aktualizacji, to sprawia, że ​​EA praktycznie bezużyteczny Wreszcie wydajność zysku po 3 tygodniach testów stwierdziłem, że EA miałaby niewielki zysk, a następnie stracić wszystko to i trochę więcej powtarzał ten cykl konsekwentnie tak, że wykres PL przypominał sinusoidę Ogólna opinia całkowite marnowanie tme Ale przynajmniej powinienem otrzymać refun d. This ea sucks Mam tylko stracił pieniądze i nie handlu jak pokazano na tej stronie To było strata czasu i pieniędzy2017-06-14 3Star Hi handlowców Ten tydzień w handlu był lepszy niż ostatni The ea made 3 transakcje, które wprowadziły konto w zysk I ve zmienił moje oceny z złego na średnie 2017-06-11 1 Star Witam handlowców Od czasu otrzymania tego ea około tygodnia temu, miała obroty dwa razy i oba były straty Wsparcie było dobre, ale Nadal nie widziałem żadnych zysków Jeśli i kiedy ten ea zacznie działać, zmienię ocenę. Naprawdę zrezygnowałem To strata czasu wysiłku, które staram się odzyskać Jeden pełny tydzień bez handlu, a FPA jest zawsze wzrost rozumiem, że nie jest błąd FPA, ale gdy FPA wykonywania testów powinny również dokładnie dokładnie to, co nabywca robi, używając tych samych warunków, bo widzę brokera jest inny, jak FPA mówi, że nie kontroluje EA.2017-06-22 Po pierwsze wszystko za kwotę ceny za instalację EA powinno być dość łatwiejsze, i als o prace, które mają mieć na celu działanie, ponieważ konieczne jest posiadanie innej platformy, która czasem się zatrzymuje, jeśli widzi zmiany i przedłuża subskrypcję co X czas. Sam handel jest naprawdę zły po tygodniu między kilkoma transakcjami z 5 Ryzyko związane z zarządzaniem Mogę powiedzieć, że nie straciłem ani nie wygrywam Jestem w tym samym sensie między zyskiem a straty I m tak samo, jak przy instalacji EA, w zeszły piątek postanowiłem zwiększyć do 20 zarządzania ryzykiem 3 straty nie zmartwienia to demo pokażę jeszcze dwa tygodnie testów, jeśli będzie to trwało jak do tej pory, poproś o zwrot pieniędzy BTW wsparcie jest dobre. Żadnych transakcji przez trzy dni to dziesięć transakcji w ciągu jednej minuty, a osiem z nich to przegranych i dwóch Zwycięzcy byli za 17 plus 1 coś, co mnie straciło 297 w jednej minucie handlowej EA nie handluje, ponieważ daję temu EA jeszcze jeden tydzień, aby udowodnić, że źle, więc mam nadzieję, że to zadziała. Nadaj kod widget. Forex Recenzje i oceny. Forex Testy wydajności. Forex Traders Court. Forex Trading Edukacja i Community Forums. Forex Kalendarz i Narzędzia. Copyright Wszystkie prawa zastrzeżone Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA i FPA Shield Logo są znakami towarowymi Army of Peace Forex Wszelkie prawa zastrzeżone przez USA i prawa międzynarodowego. Ogólnie Wysłany przez INeedMoney. Actually , nie ma. Forex nie ma jednej centralnej wymiany, jak NYSE lub NASDAQ kursy Forex są wymiany płynności Banków połączonych za pośrednictwem sieci dystrybutorów Forex oferują oferty z jednego lub kilku dostawców płynności brokers Arb za najlepsze oferty, ale wygrał t pozwalają lub ułatwiają tobie. W przejeździe można było skorzystać z tej strategii, ale okno jest prawie całkowicie zamknięte Jeśli masz szczęście znaleźć kombinację brokerów Jedna szybka Powolna zwykle wolniejsza będzie musiała duże koszty rozpowszechniania lub pobierania prowizji w przypadku niektórych ECN tak szybko, jak w przypadku ECN, są one najlepsze dla ARB ze względu na szybki termin wykonania, ale zysk to strata na korzyść n Zrozumieć, kiedy handlujesz przy użyciu strategii Arb Scalp, masz szczęście, jeśli dostaniesz 1-2 pipsy, zysk jest zazwyczaj mniejszy niż 1 pip. Aby dodać do problemu, brokery mają procesy w miejscu ponownego wyceny i duże poślizgnięcia. niektóre EAs, które szukają możliwości, ale wygląda na 2me jak marnować czas dać to spróbować, jeśli lubisz misji niemożliwe Wyślij nam obraz z Ferrari, jeśli pracować na zewnątrz 4u powodzenia.

No comments:

Post a Comment