Saturday 14 October 2017

Forex Growth Bot Review


Forex Growth Bot. Want stworzyć stronę Znajdź darmowe WordPress Themes i wtyczki. Ten artykuł jest przestarzały i nie ma już obsługiwane Wiele z was słyszał o tym EA już byłem proszony o przeglądanie go wiele razy i spojrzeć na jego stronę główną i statystyki z pewnością dostałem moją uwagę Tak, wysłałem pocztę do autora i natychmiast otrzymałem odpowiedź z dołączoną kopią przeglądu, ale mam trochę wstydzić się powiedzieć, że pisanie tego artykułu znajduje się na mojej liście TODO przez ponad 10 dni. Ale wystarczająco dużo na ten temat, niech s się na przypadku tendencji EA z definicji, Forex Growth Bot przyjmuje ekspresję przedsiębiorcy wyciąć stratę krótkie, niech Twoje zyski działają naprawdę poważne, ponieważ działa tylko na EURUSD M15 i nie to, co nazwałbym bogatym w funkcje oprogramowaniem, ten przegląd prawdopodobnie zakończy się nieco krócej niż moje inne opinie. Nie ma opisu strategii, więc to tylko zgadywanie wpis oparty jest na wskaźniku zmienności działającym z dwoma różnymi okresami, gdy zmienia się zmienność, tendencja jest spostrzegawcza rozpocznie się działanie, a EA otworzy stanowisko. Od tej chwili wszystkie stanowiska w zarządzaniu pozycjami, jeśli rynek się z tym sprzeciwia, stanowisko zostanie natychmiast zamknięte przy średniej straty 30 pipsów, a EA poczeka na inne ryby fry Jeśli jednak rynek porusza się we właściwym kierunku, zaczyna się dodawać do istniejącej pozycji, aż osiągnie 5 razy większą jego pierwotną wielkość. Oczywiście, czasami rynek będzie się powtarzać, a pozycje nie zawsze będą prowadzone. przepływ, robią to ładnie. W trakcie takiego kosztu pozycji, EA od czasu do czasu zamyka niektóre z nich i otwiera innych i szczerze mówiąc nie mam pojęcia, jak ten mechanizm działa Forex Growth Bot to trochę czarne pudełko, ale to działa całkiem nieźle, zarówno w testach wstecznych, jak iw testach na przyszłość i wystarczająco dużo dla mnie. Ogólnie rzecz biorąc, wskaźnik wygranej wynosi zaledwie około 40, ale jest to więcej niż zrekompensowane faktem, że średni poziom zysku jest ponad dwukrotnie większy niż średnia utrata handlu To s bardzo definicji robota trenującego i szukałem czegoś podobnego przez dwa lata bez wielkiego sukcesu do chwili obecnej. Strona internetowa stwierdza, że ​​od 3 do 10 transakcji jest otwarta na tydzień, ale moja analiza wydaje się sugerować średnią więcej niż 1 5 transakcji dziennie Oczywiście będą okresy kilku dni bez handlu, jak również dni z 5-6 zawodami, ale przeciętnie zajmuje więcej niż raz dziennie Mimo że autor mówi, że to nie jest częste obroty , Błagam różnić się co najmniej w porównaniu do innych EAs I've spojrzał na ostatnio, to jest prysznic handlu Jeśli chodzi o czas trwania, ponad 80 transakcji będzie zamknięty w ciągu dnia średnio około 12 godzin, ale to nie jest rzadkie, aby zobaczyć transakcje trwające 2-3 dni Podobnie jak w przypadku większości trendów EA, otwieranie pozycji nie jest ograniczone do żadnej sesji handlowej, a transakcje otwierane są tylko przez całą dobę, gdy warunki jego transmisji są spełnione. Warto zauważyć, że bot otwiera i zamyka swoje pozycje tylko na początku każdy pasek i że nie wysyła docelowego celu takeprofit z każdym zamówieniem To ostatnie może być niewielką zaletą, jeśli twój broker ma cię dostać, ale może to być również przeszkodą, jeśli połączenie z internetem spada lub jeśli Twój VPS ulegnie awarii. Na ile mogę to powiedzieć, Forex Growth Bot spełnia wymagania niezawierające hedgingu, ale nie jest zgodne z zasadami FIFO, ponieważ niektóre z jego stanowisk zostają zamknięte przed tymi, które zostały otwarte przed nimi i wciąż otwarte w tym czasie. Edytuj 20 02 2010 powinienem wspomnieć o tym wcześniej, ale całkowicie zapomniałem Doradca eksperta teraz oferuje parametr, który umożliwia włączenie FIFO compliance. The strona główna produktu znajduje się w To nie rzuca dużo kurzu marketingu w oczy odwiedzających i oferuje on na żywo naprzód test z hasłem inwestora i kilkoma testami wstecznymi Jest naprawdę niewiele więcej niż ten test testowy został uruchomiony z dużym rozmiarem partii, który później został obniżony, więc krzywa równowagi wygląda raczej dziwnie. Jeśli chodzi o konfiguratio n, można z łatwością nazywać lacklustrem Brak wszystkich dzwonków i gwizdków, z którymi inne serwery EA podpatrują Zarządzanie wszystkimi pieniędzmi w podstawowej wersji składa się z parametru pozwalającego na ręczne ustawienie wielkości partii. Są też 3 parametry do sterowania zmiennością ale nie należy dotykać tych, chyba że chcesz zoptymalizować je dla innej pary i ramy czasowej. Podejrzenie, które autor zaleca, aby uruchomił je tylko na EURUSD M15, ale można go uruchomić na innych parach, a także możesz eksperymentować tylko takie przedsięwzięcie, że miałem czas, to był błąd, przygotowałam EURUSD M5 FXT i uruchomiłam to na tej drodze przez przypadek, ponieważ szczęście to miało, przyniosło to zyski z ustawieniami domyślnymi nawet w tym czasie. Nawiasem mówiąc, jeśli staraj się zoptymalizować to na innych parach, skorzystaj z otwartej metody cenowej, to dobrze, biorąc pod uwagę fakt, że EA tylko handlu i zamykania na pasku start. There jest również zaawansowana wersja zakupiona oddzielnie, która daje acc ess do innych ustawień, takich jak ciekawą ścieżkę falistą typu trailing stop oraz bardziej zmienne ustawienia, które podręcznik opisuje krótko, nie podając wskazówek dotyczących zakresu, jaki powinieneś dla nich zastosować lub co zrobią, gdy się zmieni. Warto zauważyć, że zaawansowane wersja ma opcję reinwestowania kapitału, która jest rodzajem zaawansowanego zarządzania pieniędzmi, wielkość partii zostanie zwiększona o 0 za każde 4500 zysków. To doprowadza mnie do pozycji wielkości Jak już powiedziałem, można wprowadzić liczbę partii ręcznie i podręcznik stwierdza, że ​​należy użyć 0 01 partii dla sald niższych niż 250 i 0 1 partii dla sald powyżej 2000 Jednak moim zaleceniem jest użycie nie więcej niż 0 na każde 5000 na koncie, co oznacza 0 02 partii na 1k, być może będzie tak niskie jak 0 01 partii na 1000 saldo, w zależności od tolerancji na wypłatę, ale przejdę do tego w sekcji analizy końcowej Ogólnie, zarządzanie pieniędzmi, które dodaje 0 1 za każdy 4500 zysku wydaje się dość rozsądne. dekoracje kart, które widziałem ostatnio w niektórych EA, chciałbym też spodziewać się pojawienia się kilku uwag na ekranie z Botu Wzrostu Botu, ale zaskakujące jest to zupełnie ciche, nie tylko na wykresie, ale także w logach ekspertów. Jak zwykle przebiegałem testów na terminalu FxPro Ponieważ powtarzamy o EURUSD, ustawiam spread na 2 0, a nawet to jest trochę na wysokim poziomie, teraz zostawiłem wszystkie cztery parametry na ich ustawieniach domyślnych, w tym w lotize domyślnie 0, trochę niski, ale nadaje się do początkowego salda 10000.Forex Growth Bot 1999-2011. Na trend EA, to jest po prostu niesamowite Prowadziłem to w trybie wizualnym, aby oglądać jego wejścia i wyjścia, a to całkiem pokazać, czy kupujesz, poprowadź wizualną kontrolę, tylko po to, aby zobaczyć, jak przebiega trend. Mimo szorstkiego okresu, jaki miał w 2002 r., jego równowaga wygląda bardzo dobrze Średnia wygrana wynosi około 55 pipsów, a średnia strat wynosi około 27 pipsów, co daje wskaźnik wynagradzania za ryzyko powyżej 1 2 Tak jak to ma być oczekiwany z trendu EA, przynoszące zyski zysky stanowią mniej niż połowę sumy, 38 jest precyzyjne 24-procentowe wypłaty mogą być uznane za dość duże, ale takie niskie poziomy są trafione dopiero w 2002 r., co było dość złym rokiem Forex Growth Bot przed i po tym konkretnym roku, EA miało bardzo miłe zachowanie, ale nie ma gwarancji, że w przyszłości nie będzie takich okropnych okresów czasu. Widać, że wielkość partii jest czasami podwojona, choć bardzo rzadko Według autora, to dzieje się tylko w ustawieniach handlowych z dużym prawdopodobieństwem zysku, w którym nie widziałem, że używa więcej niż dwukrotnie większej ilości, więc nic nie jest takie, że powinniśmy się martwić. Na koniec ważna jest krzywa równowagi Możemy zebrać się z testu, że bota będzie miał okresy płaskostwa, a może nawet niewielkie wypłaty, a następnie okresy dużych zysków. Ponieważ EA zajmuje się setkami pipsów przez większość czasu, to jest zupełnie bezcelowe, aby sprawdzić ją ponownie na tick danych, ale ja to zrobiłem tak czy owak, tylko t o trzymaj się w zgodzie z innymi moimi opiniami Używam również prawdziwego danych rozproszonych i oto rezultaty. Forex Growth Bot 2007-2011 zaznacza dane prawdziwe spread. It bezpiecznie powiedzieć, że spread doesn t naprawdę ma znaczenie dla Forex Growth Bot W każdym razie, jeśli masz brokera, który ma średni spread EURUSD większy niż 2, jeśli nadal istnieją, należy rozważyć znalezienie kolejnego. Ten test nie różni się znacznie od poprzedniego. Średni zysk wynosi obecnie 70 pipsów, a średnia strata wynosi 30 pipsów , co daje wskaźnik wynoszący 1 2 3, nawet lepszy niż w teście z lat 1999-2011. Procent zyskownych transakcji również wzrósł do nieco powyżej 42. Co znaczące jest wycofanie wartości wyświetlanej w tym badaniu wstecznym tylko 7 76 Niemniej jednak, nie ma zbyt wielkiego znaczenia, jeśli wielkość partii jest stała w czasie testu wstecznego, więc obliczmy to na własną rękę Najprostszym sposobem na to dobrze, jedynym, co o czym myślę, jest podjęcie maksymalny spadek w walucie konta spowodował, że t est 1283 w naszym przypadku i zgłoś to do początkowego salda, co daje wynik 12 83 względnej wypłaty dość akceptowalne, ale pamiętaj, że lotsize używane wynosi 0 1 na początkowy bilans 10k jeśli używasz 0 1 partii na 5k, Potencjał dochodów podwaja, ale potencjał do wycofywania z tym jest również podwojony. Prowadziłam również testy back-testu z lat 2007-2010 za pośrednictwem narzędzia analizatora offline MT Intelligence w celu uzyskania średniej miesięcznej stopy zwrotu 0 1 lot, a wynik wyniósł 423 również wyeksportował projekcję Monte Carlo. Forex Growth Bot Prognoza Monte Carlo. Power Source Edition. So, otrzymałem także pakiet dodatkowy od autora wczoraj dodano ten fragment w dniu 21 stycznia 2010 r., mniej więcej dwa dni po przeglądzie Ta wersja ma kilka o dodatkowych parametrach, z których kilka wspomnę o tym tutaj. FIFO To sprawi, że firma EA współpracuje z brokerem, jeśli ponownie użyjesz brokera z USA, który wdraża tę konkretną regułę w kliencie dobrze, większość z nich zrobi. zamknij zlecenia z poprzedniej sesji, które w przeciwnym razie pozostaną otwarte Miałem osobiste spotkanie z tym problemem, ponieważ będzie można przeczytać poniżej w sekcji testowej. Wstępny system zatrzymania końcowego, dostępny tylko w Power Edition to nie w kapitale podwyższonym i podstawowym. Re-Invest jak wyjaśniono powyżej, dodaje 0 1 partii za każdy 4500 zysków ponownie dostępny tylko w Power Edition. Assign SL TP Włączenie tego parametru spowoduje wysłanie SL TP z każdym zamówieniem, ale wyłączy Wave Trailing i Re-invest capital. BotComment Pozwala na zmianę komentarza wysłanego z każdym zleceniem. Wydaje mi się, że najciekawszym parametrem jest Wave Trailing, więc postanowiłem to umożliwić i uruchomić backtest Ponieważ miałem już dane z lat 2007-2011 w terminalu użyłem tego pliku FXT Aby uzyskać porównanie w teście wstecznym wersji 2007-2010 w wersji domyślnej, nie włączałem parametru zarządzania pieniędzmi Właściwie wszystkie parametry zostały ustawione na ich wartości domyślne, z wyjątkiem WaveTrailing i oto, co wynika z tego. Forex Growth Bot 2007-2011 zaznacza dane rzeczywiste rozprzestrzeniania się, włączona trakcja fal. Pierwszą zauważalną rzeczą jest to, że zarobiła o wiele więcej niż podstawowa wersja Również wykres bilansu przypomina wygląd klatki schodowe, co oznacza, że ​​niektóre transakcje przyniosły dużo zysku, więc prawdopodobnie pozwolono im to działać dłużej i zdobyć więcej zysków, gdy włączona jest trakcja falowa. Jednak względny spadek wyniósł 20, znacznie wyższy niż w teście podstawowym , Wave Trailing wygląda jak ciekawa opcja, jeśli jesteś skłonny wziąć wyższe ryzyko wypłaty. Mój żywy test na przyszłość nadal będzie uruchamiana wersja podstawowa, ale to głównie dlatego, że jest to wersja została rozpoczęta i dlatego, że większość czytelników będzie zainteresowany aby zobaczyć ewolucję tego konkretnego wydania. Mimo braku przyjaznych dla użytkownika funkcji, Forex Growth Bot jest naprawdę solidnym trendem EA To powinno być tylko w Twoim portfolio, jeśli możesz mieć czas brzucha równowagi Płaskość, która czasami sięga od kilku miesięcy, a jeśli można również zaakceptować fakt, że będzie to opłacalne, chociaż nieco większa część transakcji zostanie zamknięta w negatywie I d dare powiedzieć, że jest to EA dla koneser, w przeciwieństwie do stosunkowo niskiej ceny 129. W chwili, gdy przegląd został napisany, EA zezwoliła na nieograniczone konta, ale obecnie licencja podstawowa jest ograniczona do jednego konta. Jak wspomniałem wcześniej, jest również wydanie Advanced Edition dostępne dla 89, otwierając dodatkowe ustawienia konfiguracji i wydanie Power Source Edition dla 99, które umożliwią Ci dostęp do części swojego kodu źródłowego. Wreszcie miesięczna subskrypcja na 49 osób, zatytułowana Advanced Support Optimization, zapewnia dostęp do pomocy technicznej przez Skype, możliwość zwrócenia się o dodatkowe funkcje i z upływem czasu otwiera dostęp do dodatkowych par Autor stwierdza, że ​​podstawowa wersja jest zbudowana tak, aby mogła trwać, a wszystkie inne dodatkowe zakupy są n ot obowiązkowe do prawidłowego funkcjonowania robota, które sądzę, że jest prawdziwe, biorąc pod uwagę moje testy backtests, test na żywo na żywo i opinię innych nabywców, że byłem w stanie znaleźć. Przedłużenie testu. Uruchomiłem to na żywo testowe konto tydzień temu, na 12 01 2010 przy użyciu konta otwartego w LiteForex To miało niewielką stratę, ale ku mojemu zdziwieniu prawie natychmiast złapałem duży ruch uparty, a ja widziałem pływające zyski nawet o 1 6k, co jest ogromne, biorąc pod uwagę saldo początkowe 5k Prawdopodobnie miałbym prawdopodobnie zamknąć transakcje ręcznie, jeśli nie ma konta testowego na żywo. Powodem tego jest posiadanie tak dużego pływającego zysku, że rozpocząłem test o dużej wielkości 0, bo to zrobiłem, zanim dokładnie przeanalizowałem testy wyników, które będę zachowywał test na żywo z wieloma rozmiarami dla konsystencji, ale jeśli muszę go ponownie uruchomić, zrobiłabym to za pomocą 0 05 partii dla początkowego salda 5k Wszystkie parametry zostały ustawione na domyślne nawet na wielkość partii. Edytuj zaraz po pisanie autora informuje mnie, że jeśli EA jest ponownie uruchamiany, traci kontrolę nad swoimi obrotami. Od tamtego czasu miało to miejsce w przypadku transakcji, które wspomniałem powyżej 1 krotnego spadku z powodu problemów związanych z awariami, które ostatnio miałem i które wspomniałem na stronie przekazania kilka dni temu teraz zamykam je ręcznie Jeśli kupisz to, powinieneś upewnić się, że nie uruchomisz go w takie problemy, używając go na VPS od początku Osobiście używam SWVPS, ale mogę też polecić Forex VPS, jeśli szukasz provider. Edit 26 01 2011 Zostałem poinformowany przez autora, że ​​usługa sygnalizacyjna oparta na EA jest w fazie rozwoju i wkrótce stanie się dostępna jako alternatywa Również nowa wersja EA nie ma już problemu opisanego powyżej. Edytuj 04 03 2011 Przez około tydzień mój rachunek testowy na żywo zawierał kontrakty naprzeciwko wszystkich innych kont, na których kończyłem się wysyłaniem e-maili autorowi wczoraj i po jego odpowiedzi zdecydowano się na ręczne uruchomienie terminala, co spowodowało zamknięcie transakcji krótkimi raczej duże wypłaty na th e logi zostały wysłane do autora do dalszego śledztwa i będę publikować aktualizację, jeśli mam jakieś wieści co do tego, co mogło źle się spisać. Szczegóły i linki. Weryfikacja wersji używana podczas testowania wersji regularnej nie ma tagu wersji na ex4, ale biblioteka DLL ma swoją wersję pliku ustawioną na 2 0 2 15, a wersja produktu została ustawiona na 2 0, podczas gdy instalator jest z dnia 17 12 2010 Wersja używana na koncie rzeczywistym do testów terminowych w momencie pisania tego samego jak powyżej Waluta pary ram czasowych EURUSD M15 Kupuj Forex Growth BotDid znajdziesz apk dla android Możesz znaleźć nowe darmowe gry i aplikacje na Androida. Eugene Lipinsky Review Odwiedź witrynę. Chcę, dodaję aktualizację mojej poprzedniej opinii FGB April 2011 z dodatkowymi informacjami. Lekcje dowiedziałem się o pomyślnym handlu z Forex Growthbot.1 Jeśli wyskoczysz po małej wypłatie, masz gwarancję do stracenia z tym EA Musisz handlować konsekwentnie przez długi czas kilka miesięcy, aby doświadczyć ogólnego sukcesu w tej strategii.2 Bądź ostrożny przy zwiększaniu wielkości partii natychmiast po dużym zysku Rynek przechodzi przez okresy wahań i tendencji Ta strategia sprawi, zyski na rynkach trenujących Jeśli zwiększysz rozmiar partii po dużym zysku z tendencji, Twój wypłat w okresie rozliczeniowym będzie większy niż oczekiwany Poczekaj, aż saldo Twojego konta wzrośnie i zostanie stabilizowane przez pewien czas przed wzniesieniem się do wielkości partii Don t get greedy.3 Możesz spróbować, ale nie proponuję próbować odgadnąć, kiedy EA będzie dobrze czy źle Ustaw EA, zostaw ją sam, nie dotykaj go, i niech to zrobić jego thing.4 Bądź wojną y awarii technicznych Po ponownym uruchomieniu MT4 może nagle zamknąć wszystkie transakcje. Jest to jedyna rzecz, którą naprawdę nie lubię w EA, ale biorąc pod uwagę fakt, że od ponad dwóch lat odnosi sukces, wciąż zasługuje na 5 gwiazdek. 2011-04-07 5Star Witam wszystkich odwiedzających FPA Myślę, że GrowthBot zrobił dobrą robotę w tym systemie Największą rzeczą, jaką lubię polega na tym, że stara się handlować z ostatnim trendem i piramidy na dodatkowych zamówieniach, podczas gdy waluta się zmienia twoja korzyść To pozwala na trochę duże wygrane, przy jednoczesnym ograniczeniu strat najlepiej, jak potrafi Największe straty, jakie widziałem to 30-40 pipsów. Jestem pewna, że ​​ich kwestie techniczne są naprawione Teraz prowadziłem transakcję, miesiąc i zrobił 222 na moim 5 500 rachunku na żywo, ale ja handluje to na bardzo, bardzo konserwatywny poziom tylko 01 partii na 1000 równowagi To około 1 4. co polecają ja mam konserwatywne przedsiębiorcy i myślę, że to 4 zysku w miesiącu jest świetnie dla mnie i mojego apetytu na ryzyko. Forex Gr Bot Bot Wielki Zwycięzca Prawdziwy Review. Forex Growth Bot Wielki Zwycięzca Real Review. So byliśmy na trochę złamania, ale nowy system został wydany na rynku forex Zrozumieliśmy, że lepiej to przeglądać, podczas gdy odsetki są nadal tam, więc będziemy dyskutować na temat Botu Wzrostu Botów. Podczas gdy obrazy i projektowanie witryn wygląda przeciętnie, wyniki forex nas bardzo zainteresowane. Forex Growth Bot Review. Nie podobnie jak wiele ostatnich wydań forex ten system zapewnia nam więcej dostępu do wyników Pozwala to użytkownikom na przeglądanie i przeglądanie produktów przed ich zakupem, a proces podejmowania decyzji i proces przeglądu są znacznie łatwiejsze. Twórcy produktu Bot Growth Growth udostępniają nam dostęp Inwestora, aby zobaczyć, jak 250 00 zostało przelane na ponad 1200 w mniej niż 2 miesiące Jak uzyskać dostęp do tego jest na swojej stronie internetowej. Więc tutaj są aktualne wyniki i transakcje z tego systemu forex. Twoja przeglądarka nie obsługuje iframes. Następny czas, aby przejść do bardziej szczegółowych informacji o tym syste m i daj znać dokładnie, co to jest wszystko, aby można było podjąć decyzję. Trades EURUSD Wielkość partii użyte w wynikach to 05 To wygląda jak może być ustalone przez użytkownika. Forex Growth Bot ma większe wygrane niż straty i więcej wygranych niż straty, jak również. Używa prawdziwego zarządzania kapitałem i starannie wchodzi i wyjść z handlu. Wielkości partii są proporcjonalne do wielkości konta, więc nie musisz ustawić rozmiar partii, jeśli nie chcesz. Forex Growth Bot Wnioski. Naprawdę podoba nam się to, co ostatnio widzimy u sprzedawców i nie ma różnicy w naszych myślach na temat najnowszego systemu handlu forex. Wyniki wyglądają świetnie, są tylko dwa miesiące, ale są prawdziwe i zweryfikowane przez brokera i myfxbook. Any pytania, komentarze lub obawy po prostu zostaw je poniżej.

No comments:

Post a Comment