Tuesday 7 November 2017

Forex Bank Uppsala Szwecja


Otwórz rachunek bankowy. Jeśli zamierzasz zostać w Szwecji od ponad sześciu miesięcy, zalecamy otwarcie rachunku bankowego. Dokumenty do wglądu do banku Ważny paszport, jeśli pobyt królowej szwedzkiej karty dowodu tożsamości krócej niż 1 rok, jeśli pozostaniesz więcej niż 1 rok List potwierdzający przyjęcie umowy o pracę lub hosting wskazujący Twój status na Uniwersytecie w Uppsali Szczegóły dotyczące adresu w Szwecji Certyfikat z szwedzkiej krajowej bazy danych rejestracyjnych albo numer koordynacyjny lub szwedzki numer identyfikacyjny osobisty. Kiedy otworzysz konto bankowe, karty debetowej oraz usług internetowych i telefonicznych powiązanych z kontem Najtańszym sposobem na zapłatę rachunków jest za pośrednictwem bankowych usług płatniczych, które są dostępne online. Jeśli pozostaniesz tylko w Szwecji przez kilka miesięcy, zaleca się zachowanie konta w Twoim bieżącego banku, ponieważ szwedzkie banki nie otworzy jednego dla Ciebie Zalecamy skontaktowanie się z osobami, które będą zarządzać płatnościami w odpowiednim czasie i dostarczą informacji musisz upewnić się, że otrzymujesz wynagrodzenie na własny rachunek w swoim kraju ojczystym W zależności od twojego banku mogą wystąpić koszty związane z tą procedurą, a Uniwersytet w Uppsali nie pokryje tych wydatków. Należy pamiętać, że kontrole zagraniczne zazwyczaj trwa długo w Szwecji, będziesz mógł używać swojej międzynarodowej karty kredytowej lub debetowej w dowolnym sklepie, banku lub bankomaty ATM. Banks są zazwyczaj otwarte od 10:00 do 15:00, ale niektóre oddziały mają bardziej hojne godziny otwarcia, zwłaszcza w czwartki Należy pamiętać, że wiele banków w Szwecji nie obsługuje gotówki. Możesz oczywiście wybrać jeden z banków w Szwecji Poniżej znajdują się linki do informacji w języku angielskim na temat czterech głównych Szwedzkie banki Wszystkie banki mają jeden lub kilka oddziałów. Żądanie rachunków w Szwecji. Jeśli nie masz konta bankowego w Szwecji, ale musisz zapłacić rachunek, możesz na przykład wziąć rachunek do banku Forex Uiszczasz opłatę za nie Poradzić sobie płatności. Forex w Uppsali znajduje się w Grnby centrum i Kungsgatan 59 Forex w Visby, Gotlandia, znajduje się w stervg 3A. Jeśli musisz zmienić pieniądze na inne waluty, Forex Kungsgatan 59 w Uppsali jest dobrym wyborem. W Visby, może zmienić pieniądze na Forex, znajdujące się w stervg 3A. I dag finns FOREX Bank p 130 centralt belgna platser ver hela Norden Vi r 1 400 medarbetare som talar ver 50 sprk Vr affrsid bygger p personlig service i hg tillgnglighet Med vra bankbutiker och genersa ppettider r vi alltid nra vra kunder P FOREX Bank fr kunderna sjlva bestmma om de kronikę z kontrahentem, z zastrzeżeniem prawa do frblir en del av vr sjl Zaistnieje bank. Fackhandel 10-20.ICA Kvantum 8-22.City Gross 8-22.Systembolaget 10-20, Lr 10-15.Jak mam konto bankowe w Szwecji. Wiem, że to Boże Narodzenie i blogi o pieczeniu Ale nie ja, bloguję o bankowości. cudzoziemiec w Szwecji zdecydowanie nie jest dla słabego serca. Będziesz pamiętał, kochany czytelnicy, że miałem jakieś przygody próbujące wymienić amerykańskie rachunki dla koron szwedzkich Możesz przeczytać więcej na ten temat tutaj. Można by pomyśleć, co to ma wspólnego z pracą To jest blog pracy, mimo wszystko Cóż, odpowiedź brzmi " fold. With bez konta bankowego, nie można uzyskać paid. With z banku lub karty kredytowej, to bardzo trudne do podjęcia środków transportu publicznego do pracy, kupić obiad, itp. To tak, jakby gotówka i kontrole poszły drogą ptaka dodo . Przystąpienie do rachunku bankowego czuje się jak przyklejenie się do labiryntu Budynki w starej części Sztokholmu Zdjęcie przez Ola. Pamiętaj również o moich poprzednich wiadomościach, że istnieje ustalony porządek, w którym można przejść o utworzenie jednego z szwedzkich dokumentacja Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem, kiedy przybyłem, rejestrowano moje odciski palców i zdjęcie mojej karty pobytu pracownika z Migration Board Migrationsverket. Później dotarliśmy do mnie pocztą, ponieważ została ona przypadkowo dostarczona do domu sąsiada, gdzie siedziało na chwilę zanim znajdę drogę do mnie. Kiedy dostałem tę kartę, udało mi się iść i złożyć wniosek o osobisty numer osobisty numer ważny, który jest Twoim kluczem do uzyskania wszystkich innych dokumentów, takich jak identyfikator identyfikacyjny, rejestracja dla ubezpieczenie, podatki, itp. Ale kiedy dostałem się do Skatteverket Skarbu Państwa, dowiedziałem się, że mógłbym dostać numer koordynacyjny samordningsnummer Jest to rodzaj osobistego numeru z kółkiem szkoleniowym, które dają ludziom, którzy pozostają mniej niż jednego roku Nawet chociaż planuję mieszkać na stałe, moja karta pobytu mówi, że będę tu tylko przez sześć miesięcy i muszę poprosić o przedłużenie co sześć miesięcy, w zależności od mojej umowy o pracę. Mogę po prostu zerknąć przez kilka minut, że Kate Reutersvrd natychmiast otrzymała osobisty numer, ponieważ przyszła na wizę z osobą, a nie z wizytą roboczą OK, teraz zrobiłem skomlenie. Numer koordynacyjny potrwa cztery tygodnie i mam nadzieję, że będzie on mógł być używany wszędzie tam, gdzie onal liczba jest potrzebna Mam powiedzieć, że mam nadzieję, bo mam inną odpowiedź, w zależności od tego, kogo pytam Człowiek na telefonie ze składu podatkowego powiedziała jedna rzecz, człowiek za ladą w urzędzie skarbowym powiedział another. I ve doświadczyłem wiele o tym i jedna osoba powiedziała mi, dobrze, jeśli zapytasz 10 Szwedów o jedno pytanie, otrzymasz 11 różnych odpowiedzi. Jest to prawda, gdy przyszło mi do głowy, czy potrzebowałam jakiejś formy osobistej liczby, zanim mogłem otworzyć konto bankowe Moi pracodawcy zadzwonili do 3 różnych banków, aby zapytać, czy mogę otworzyć rachunek przed wydaniem numeru osobistego, a tym samym zapłacić. Nie wszystkie trzy banki nalegały, musisz poczekać, aż pojawi się numer. Następnie współpracownik zapytał, czy po prostu poszedłem w banku i poproszony o otwarcie rachunku Więc próbowałem to i voila, powiedzieli yes. Take away lekcji zawsze idź osobiście i nie słuchaj tego, co mówią na telefonie. musiałem przedstawić bankowi mój paszport i list od mojego pracodawcy stwierdzający moje wynagrodzenie itd. Oddział banku byłem w s pomoc nie mogła zaakceptować żadnych pieniędzy w Ameryce Następnego dnia wymieniłem ostatnie moje amerykańskie pieniądze na Forex ja wstrzymałem oddech, zastanawiałem się, czy będą jakieś problemy z rachunkami Ironicznie, oni odmówili jednego rachunku za to, że nie był wystarczająco dobry warunek Rachunek ten przyszedł do mnie bezpośrednio z amerykańskiego banku, więc przypuszczam, że Szwecja ma bardziej rygorystyczne zasady dotyczące tego, czy rachunek może być noszony trochę czy też rozdarty. Wróciłem, aby otworzyć rachunek bankowy, w którym, za rejestr, deponowałam pieniądze, więc Myślę, że bank byłby bardzo zadowolony. Poprosili o dowód, gdzie szwedzkie pieniądze pochodzą z tego, że pokazałem im moje odbiór z Forex i że ich zadowoleni. Ci bankierzy są podejrzliwi. Po kilku dniach karta bankowa przyszła pocztą z list że wszystko, co musiałem zrobić, aby go aktywować, to wpisanie mojego osobistego numeru do systemu aktywacji telefonicznej. Więc wróciłem do banku i poprosiłem o pomoc. Uaktywniły to dla mnie, ale nie mogę używać mojego konta online dopóki Otrzymuję coor numer reiningu i powrót do banku, aby poprosić o dodanie funkcji do internetu na moje konto. Bankowość jest taką ciężką pracą w Szwecji. Właśnie po raz pierwszy otrzymałem w Szwecji swoją pierwszą kontrolę płac, a ty możesz dosłownie posłali mi czek jak nie mam jeszcze numeru osobowego Ponieważ muszę iść i twierdzić, że w banku, ja po prostu będę starał się dostać to zdeponowane na konto, jeśli pozwolą mi mieć jeden Ale mimo to poprosiłem o numer osobisty dwa Tydzień temu, więc myślę, że nie będę musiał czekać zbyt długo, zanim będę mógł wykonać wszystkie prace z papieru. Otrzymałem zezwolenie na zamieszkanie i muszę latać w ciągu najbliższych 2-3 tygodni i to wszystko zły dźwięk.

No comments:

Post a Comment